sobota, 28 marca 2015

MyfitnessPal

Słyszeliście o tej apce? Używam jej na androidzie. Na start trzeba wpisać podstawowe dane o sobie tj. waga, wzrost, oczekiwana waga, aktywność w ciągu dnia. Dzięki temu aplikacja wylicza nam ilość zapotrzebowania kalorii na dzień. Masa produktów w bazie. Praktycznie do tej pory nic nie musiałam dodawać. Każdego dnia zapisuje co zjadłam i ile ćwiczyłam. Dodatkowo też wyświetlają sie informacje np. dany produkt zawiera dużo białka, witaminy C itp. Kończąc wpis aplikacja wyświetla info ile schudniesz jeśli każdy dzień będzie wygładał jak ten. Obecnie nie moge zakończyć dnia prawdopodobnie to jakiś błąd.

Jak dla mnie jest świetna, daje motywacje do pilnowania się i sprawia że liczenie kalorii staje się znacznie łatwiejsze. Pozatym to boli - kiedy wpisuje Snikersa który jest prawie połową  tego co mogę zjeść w ciągu dnia :)  Apka poleca też inne o podobnej tematyce. Endomodo na pewno już znacie a jeśli nie to sprawdzcie - polecam! :)

U mnie dziś szkoła, jutro praca. Brakuje mi w kalendarzu weekendu.. jeszcze trochę musze się pobiedzić. Ciekawe jaką popularnością bedzie cieszył się ten blog, pasjonautyke wciąż miesięcznie odwiedza ponad 2 tys. osób.

Aa! Ostatnio na gongach wybrałam karte o treści ,,Twój pomysł musisz w końcu zrealizować,, i tym razem czas najwyższy to zrobić, ostatni jest realizowany szkoda tylko że nie przeze mnie... Ale nie pierwszy nie ostatni moja głowa jest coś warta i troszkę tego jeszcze mam :)

Kochani mam nadzieje że macie dziś weekendową sobotę a nawet jeśli nie to życzę Wam na dziś szerokiego uśmiechu!

Pozdrawiam z Trójmiasta! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz