piątek, 15 maja 2015

Tortilla.

Cześć Kochani ! 

Strasznie mnie cieszy że czytacie bloga :) Zostawcie czasem ślad po sobie bo to daje mega motywacje żeby pisać! :D Szczerze mam nadzieje, że jeszcze trochę i będziecie mogli nie tylko czytać o pysznościach które gotuje ale i ich spróbować... Tak jak już wspominałam dziś tortille. Wszystko fajnie.. tylko jeśli nie możecie poczuć jej zapachu, smaku, ostrości cebuli i sosu czosnkowego który muska podniebienie.. to wciąż nie to samo. Ale jeśli spróbujecie sami zrobić tortille z mojego przepisu na pewno się uda! :)

Potrzebujemy: - placki tortilli, sałatę pekińską, cebulę czerwoną, paprykę, pomidora, 2 ogórki konserwowe, pierś z kurczaka i posypkę do nuggetsów, folia aluminiowa oraz sos czosnkowy (łyżka majonezu, naturalny jogurt grecki, koperek, 3 ząbki czonsku, sól i pieprz). 

Filozofii w przygotowaniu nie ma żadnej. Na placki tortilli wykładamy pokrojone składniki w niezbyt dużej ilości. Kurczaka pokrojonego na paski obtaczamy w rozbitym jajku i przyprawie następnie smażymy na patelni. Dodajemy do tortilli. Wszystko przed zawinięciem skrapiamy sosem czosnkowym. Zawijamy. Gdybyście mieli z tym problem odsyłam Was na: https://www.youtube.com/watch?v=ZiIq4OmUzMc
Możemy całość zawinąć folią aluminiową to znacznie ułatwi nam jedzenie.
Gotową tortille podgrzewamy w mikrofali ok. 2 minut lub jemy na zimno. 

Uwierzcie, pyszności! 

Dziś piątek więc wszystkim życzę udanego weekendu! :) Ja jestem w szkole a przede mną pierwsze egzaminy, o ile je zdam o tyle weekend zaliczę do nie najgorszych, zobaczymy jak będzie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz