piątek, 29 maja 2015

Spaghetti bolognese i koktajl truskawkowy

Och tak. To był ciężki dzień. Jakoś to tak dużo wszystko waży. Po prostu. Ale...
Nie będę Wam marudzić ani trochę, tym bardziej o egzaminie jaki czeka mnie w niedziele :)
Za to powiem Wam, że w mojej lodówce czekają borówki amerykańskie, limonka i biała czekolada. Jutro w kuchni będzie się działo! A teraz moje ulubione spaghetti bolognese i koktajl truskawkowy. Jakoś przecież trzeba sobie umilać to nasze ziemskie życie.

No to zapraszam na smaczności :)
Potrzebujemy: makaron spaghetti, ser ok. 7 plasterków, 0,30 dag mięsa mielonego, pomidory krojone z puszki, ogórek konserwowy, pół papryki, sos bolognese Knorr.
Makaron gotujemy, resztę składników przysmażyć na patelni i dodać sos wg przepisu na opakowaniu.



No i koktajl truskawkowy! Uwielbiam! Zdecydowanie moja Mama robi go najlepiej ale.. mój jest też bardzo dobry :P :) Do koktajlu wystarczy mała śmietana 18%, jogurt naturalny i truskawki świeże lub mus truskawkowy. Dodajemy ich tyle na ile mamy ochotę :)
Wszystko wrzucamy do blendera i rozdrabniamy.



Tak więc sezon truskawkowy uważam za otwarty! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz