piątek, 24 kwietnia 2015

Kolejny tydzień minął.

Cześć Kochani!

Czy Wam ten czas też ucieka przez palce tak jakby wcale go nie było? To strasznie dołujące, jest już piątek, tydzień dobrze się nie zaczął a już się kończy. Tak nie wiele zrobione. Tak wciąż mało jest czasu. Ten tydzień był całkiem w porządku. Najfajniej było wczoraj. Konferencja na temat turystyki w Pomorskim. Świetna sprawa, mega prelegenci. Dzięki niej podjęłam ostateczną decyzję, nie dawno wybierałam specjalizacje na studiach. Wybrałam zarządzanie przedsiębiorstwem, życia jednak nie oszukasz. Ciągnie mnie do tego marketingu. Tak więc zmiana :) No i mam nadzieje zostać specjalistą w konkretnej dziedzinie, bo mam wrażenie jak gdyby zarządzanie przedsiębiorstwem to olbrzymia materia  która jest zbyt duża żeby nakreślić ją w dwa lata. Najchętniej poszłabym do technikum i tam pewnie czegoś bym się dowiedziała....

Przede mną wspaniały czas. Przyjeżdża mój brat :) Po roku czas na prawdę można się już nie doczekać :) Majówka.. oby tylko nieszczęsna pogoda dopisała.

Mam ten nowy kolejny zresztą pomysł. Pomysł na bloga :) Zawsze chciałam zwiedzić wszystkie miejsca tuż obok Nas, ale zawsze jest za mało czasu, za daleko.. za różne różności. Tymczasem, jeśli będę miała motywację będzie łatwiej. Za tym idą inne wymierne korzyści, poznam rynek branży w jakiej pracuje, zobaczę co słychać u konkurencji, może jakaś współpraca. Podróż to przygoda. A przygody to ja lubię.

Potrzebuje resetu. Od dwóch lat potrzebuje znaleźć się w wymarzonej Hiszpanii.. wszystkie inne marzenia łatwiej się przyciąga a to nie wiedzieć dlaczego stawia opory.



No cóż, życzę Wam miłego weekendu :) !





P.S. Dzisiaj też przede mną nowe wyzwanie - nazywa się SERNIK :) zobaczymy jak mi pójdzie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz