czwartek, 16 kwietnia 2015

Wizyta 2 - 14.04.2015

Wielbię swój aparat przed którym tak długo się broniłam. To nic że bolało, to nic że mnie majątek kosztowało. To nic w porównaniu z tym że po półtora miesiąca moje jedynki już idealnie są na swoich miejscach :D Ale to cieszy uwierzcie! A co dopiero będzie jak wszystkie łącznie z trójką której jeszcze nie widziałam będę miała na swoim miejscu? Taka radość :)
Wszystkim którzy jeszcze się wahają polecam! Bolało owszem, ale nie umarłam, bez przesady. Fakt na początku mówiłam 'Gdyby nie ten mleczak nigdy nie dałabym sobie tego założyć', po półtora miesiąca czasu zmieniam zdanie. Bolało mocno tydzień i to by było na tyle, a jak widać warto.
Teraz szczerze mówiąc nie wyobrażam sobie żeby mieli mi go zabrać (mam nadzieje, że za 2,5 roku zmienię zdanie :P)

Nie zamierzałam wstawiać tych zdjęć tu, ale dla dobra wszystkich którzy się wahają, zobaczcie sami że warto. Nie mogę się już doczekać porównania pierwszego i ostatniego zdjęcia! :)


Przed założeniem aparatu.



26.02.2015


14.04.2015

To by było na tyle, gdyby ktoś chciał znać jeszcze jakieś szczegóły, o coś zapytać, piszcie śmiało ma nadzieję że się na coś przydam.


Do miłego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz