czwartek, 18 czerwca 2015

Dobrze, że jest komputer z internetem.

Cały dzień spędzony w łóżku. Cały stracony dzień :( Dobrze, że ktoś stworzył komputer i internet... A na dodatek nic lepiej. A ile by można z takim wolnym dniem zrobić? Przepisy czekają, składniki czekają, chęci są... Nie może być za dobrze ach. Jak nie szkoła to praca, a jak nie praca to uwięzienie w łóżku ;/ Jedyne co dziś zrobiłam to dodałam chociaż dwa nowe posty :) Nie jestem przyzwyczajona do marnowania czasu.. nic nie robienia. I strasznie nie lubię czuć, że nie mogę wstać. Nie mam pojęcia co czują ludzie którzy nie mogą się ruszać ale ich mózg jest cały i zdrowy.
Dziś też cały dzień towarzyszył mi przyjaciel pies oblizując moje ręce - on zawsze wie kiedy Pani źle się czuje. Jak miło, że ten maluszek zawsze jest przy mnie :) No i to chyba na tyle... skoro nic dziś specjalnego się nie zadziało to cóż mam tu nudzić...

Pół przytomna mówię dobranoc :) Jutro będzie lepiej, znacie to z skądś ? Bo ja tak :)


P.S Ale natknęłam się na fajny filmik - więc chociaż tyle :)
https://www.facebook.com/jomkerjadarirumah/videos/10153156192054553/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz